środa, 31 grudnia 2014

Ach :) ,co to był za rok . . .






















Ten rok mogę uznać za bardzo udany.
Już sam początek roku zapowiadał się obiecująco. 
Dużo zmian oczywiście na plus.
Zarówno w moim życiu zawodowy i prywatnym.
W lutym są moje urodziny, tego dnia poznałam wspaniałego mężczyznę.
Obchodziłam swoje I urodziny blogowe.
Zrealizowałam kilka fajnych projektów z których jestem bardzo zadowolona . 
Latem wspaniały odpoczynek za granicą .
Kilka naprawdę dobrych sesji fotograficznych do magazynów florystycznych. 
(szczegóły już wkrótce :)  )
Jak i także mój rozwój kulinarny mogę uznać za mały sukces ,
I Magiczne Cudowne Święta . . .
Na  Nowy Rok 2015 planuję kilka zmian -ale spokojnie wszystko w swoim czasie.
Tym czasem planuję kolejny wyjazd gdzie mam zamiar naładować akumulatory ,
i wkroczyć z podwójną siłą rażenia :)   .
Z szampanem w ręku życzę wam wszystkim
Wszystkiego Najlepszego !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz