środa, 8 kwietnia 2015

ŚWIĄTECZNE WSPOMIENIE . . .








Mam nadzieję że tegoroczne Święta Wielkanocne ,
Przebiegły u Was w równie przyjemnej atmosferze jak u mnie .
Chociaż wahania temperatur były dosyć wyraźne i pogoda za oknem nie rozpieszczała ,
to gorący klimat przy świątecznym stole w pełni rozgrzewał serca wszystkich domowników .
Na tę szczególną okoliczność przygotowałam dekorację , 
która ozdabiała świąteczny stół i cieszyła oczy przybyłych gości .
W tym roku postawiłam na tradycyjne kolory i nowoczesność w połączeniu z wykorzystaniem 
naturalnych elementów .

Ps. Zajączek Wielkanocny przyniósł mi miłą niespodziankę w postaci propozycji przygotowania dekoracji dla dziewczynek do Pierwszej Komunii Świętej . Szczegóły zdradzę wam już wkrótce ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz